Aparat do 1500zł

View previous topic View next topic Go down

Aparat do 1500zł

Post by Rokerr on Tue Feb 23, 2016 9:35 am

Okazało się, że na 18 urodziny 2 osoby chcą mi opłacić kurs na prawo jazdy ;D więc zamiast jednego pojawiła się możliwość kupna aparatu. Tylko, że nie znam się na nowinkach, ani modelach aparatów. Fotografia to moje hobby, choć ostatnio opuszczone sad

Aktualnie robię zdjęcia Panasonic DMC-LZ7 i uważam, że robi naprawdę dobre zdjęcia jak na cyfrówkę ale ma dla mnie 2 wady:
- mała możliwość zmiany głębi ostrości
- szumy w pomieszczeniach
Z lustrzankami miałam do czynienia więcej z Nikonami (D40 z różnymi obiektywami i i D3000) i Canonem (sprawdzę i dopiszę później jakim) i jakoś strasznie mi nie pasuje jego rozmieszczenie wszelkich przycisków itd. No i moja pierwsza komunijna cyfrówka Canon Powershot A520

Aparatu używam praktycznie tylko do zdjęć makro i zdjęć zwierząt, ale na jakichś imprezach rodzinnych przydałoby się coś co robi dobre zdjęcia w pomieszczeniach. I od czasu do czasu jakiś krajobraz.

Podziwiam możliwości lustrzanek, ale nie wyobrażam sobie taszczenia wszędzie ( np. po polach) wszelkich obiektywów itd. Zresztą sam rozmiar lustrzanki mały nie jest. Nie mówiąc o kosztach. Na funkcji nagrywania filmów mi nie zależy aż tak,ale mogłaby być...
W sumie nigdy nie miałam do czynienia, a wiem że istnieją APARATY CYFROWE Z WYMIENNĄ OPTYKĄ, i to wydaje się najlepsza opcja.
Macie może jakieś konkretne podpowiedzi? bo mętlik ;D

Rokerr

View user profile

Back to top Go down

Re: Aparat do 1500zł

Post by Loskotos on Tue May 24, 2016 9:11 am

JA bym się zastanowił nad canonem 600d . Według mnie bardzo dobry i uniwersalny aparat. Na pewno będziesz z niego zadowolony.

Loskotos

View user profile

Back to top Go down

Post by Posmar12 on Wed Jun 01, 2016 9:27 am

Canon to obecnie chyba jedyny rozsądny wybór coś z serii "d" bedzie na pewno odpowiednie.

Posmar12

View user profile

Back to top Go down